V dnešní digitální době je pro realitní makléře klíčové efektivně využívat sociální sítě k budování své osobní značky a prezentovat se jako odborníci ve svém oboru. Autentická komunikace, sdílení hodnotného obsahu a interakce s cílovou skupinou pomáhají získávat důvěru potenciálních klientů a odlišit se od konkurence.
Níže vám ukážeme přesné příklady příspěvků – jak textové, tak grafické – a také vzorová data, ze kterých jsme je vytvořili.
1. Průměrná doba inzerce srpen-říjen
Příspěvek na sociální sítě:
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT
2. Kolik bytů a domů je zlevněno ještě v inzerci (srpen až říjen 2024)
Příspěvek na sociální sítě:
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT
3. Rozdíl mezi nabídkovými a realizovanými cenami leden až listopad 2024
Příspěvek na sociální sítě:
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT
4. Vývoj počtu nabídek
Příspěvek na sociální sítě:
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT
5. Mediánové ceny v okresních městech
Příspěvek na sociální sítě: – o konkrétní lokalitě
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT
6. Vývoj počtu nabídek
Příspěvek na sociální sítě:
Grafika pro sociální sítě:
Stáhněte si data ke všem okresům: Nahoře vlevo SOUBOR – STÁHNOUT – VYBRAT FORMÁT